Sunday, May 16, 2010

Twijfel

De twijfel heeft toegeslagen!
Ik ben Daybreak aan het breien van mijn Zauberball in de variant Cream of Chocolat gekocht bij De Wolhemel



En daar moet dus nu een tweede kleur bij.
Ik heb Alpaca van Drops gekozen, maar heb de keuze uit 2 kleuren.
Deze:



of deze:



Mijn eerste keuze was de donker grijze,maar nu.........

Ik laat het gebreide stuk maar even liggen met de beide bolletjes er bij. Steeds even kijken vanuit verschillende hoeken en dan moet de keuze toch wel te maken zijn.........hoop ik!

3 Comments:

Blogger Breienmaar said...

Misschien zou je ze alletwee kunnen gebruiken? De donkere waar de zauberbal licht is en de lichte waar de zauberbal donker is? Dan wordt het echt afwisselend. Maar een ideetje natuurlijk.

Sunday, 16 May, 2010  
Blogger José said...

This comment has been removed by the author.

Sunday, 16 May, 2010  
Blogger José said...

En een vrolijkere kleur, of pittiger? Ik vind beide opties wat somber. Wat past het best bij de ontvanger? Ben je dat zelf?

Sunday, 16 May, 2010  

Post a Comment

<< Home