Saturday, May 15, 2010

Moederdag

Wat laat, maar beter laat dan nooit.
Moederdag......altijd een dag met gemengde gevoelens.
Zelf ben ik moeder van 2 prachtige dames, maar ik heb zelf geen moeder meer en tot overmaat van ramp is mijn oma ook nog eens ( ooit toen ik 6 was)) op Moederdag overleden.
Wel of niet vieren dus? Laten we het daarom maar houden of half/ half vieren met de dames gezellig op de koffie en iets lekkers te eten.
Dit jaar werd ik verrast met een lekkere tube doucheschuim en een toilettasje voor al mijn "verfspulletjes".
En als klap op de vuurpijl een heerlijk diner gemaakt door de gezusters, helemaal zonder ruzie in de keuken.
Van het voorgerecht bestaat helaas geen foto, maar de rest is op de gevoelige plaat vastgelegd.
Het was GENIETEN!!!!! en ik wist niet dat de zusjes zo goed konden koken.
Dit is voor heel wat herhalingen vatbaar.
Bedankt meiden!





0 Comments:

Post a Comment

<< Home