Wednesday, March 10, 2010

Buit van een bezoekje aan de Kringloopwinkel

Zo eens in de twee weken begint het te kriebelen en MOET ik weer even en naar de Kringloopwinkel. In Arnhem zelf zit er eentje, maar in Elst en Westervoort ook dus heb ik keus.
Vanmiddag even naar die in Elst.



Naast wat spulletjes met gekleurde streepjes en een grote lap zwart, paars wit gestreepte flanelachtige stof ( ik zie kussentjes enz) heb ik een aantal konen(weef) garen gescoord. Een hele grote naturelkleurig katoen en van de anderen is de samenstelling onbekend. Maar voor een totaal van 7 Euro kon ik het niet laten staan.




Ook liep ik nog tegen een oude puzzle aan met als afbeelding een schaap met lammetjes. Heel toepasselijk in deze tijd van het jaar en ik spaar van alles met schapen, dus ook weer een koopje voor 30 cent. Alleen weet ik niet of ik het gigantische aantal van 35 stukjes wel kan behappen..........

2 Comments:

Blogger José said...

Je boft maar weer, mevrouw hamster ;-)
Ach, de winter is nog niet om, brouw lekker een paar liter chocolademelk en máák die puzzel!

Thursday, 11 March, 2010  
Anonymous Meanannie said...

Da's toch een geweldig goeie vondst! Ik moet ook eens wat vaker de kringloopwinkels afspeuren ;-)

Is de puzzel al af? LOL

Monday, 15 March, 2010  

Post a Comment

<< Home