Sunday, April 23, 2006


HUISVLIJT

Eindelijk is mijn spinschort klaar en dat werd tijd ook, want elke dag komen er toch schaapachtige geuren van mij af.
Ikzelf heb daar niet zo'n moeite mee, maar mijn omgeving...............daar moet ik toch ook rekening mee houden.
Een goedkoop , in de uitverkoop gekocht bij Ikea, schortje van een wel heel kwalijke kleur ( groen is zo heel erg mijn kleur niet, maar het was goedkoop, dus hebben).

Dan zoeken tussen alle borduurbestanden naar schapen en spin-gerelateerde motieven en dan doet de borduurmachine het werk verder.........nou ja, je moet natuurlijk wel blijven opletten dat de draad niet breekt en dat je op tijd de kleuren wisselt.
Maar het resultaat is leuk geworden en bruikbaar.

Bye the way, die slanke den is Sarah, mijn oudste dochter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home