Sunday, March 07, 2010

Nieuwe lente, nieuw begin


Tot mijn grote schrik zag ik dat het meer dan 3,5 jaar geleden is dat ik voor het laatst iets heb geschreven. Waarom zolang gewacht......Allerlei redenen, maar laten we naar het NU gaan.
De lente zit er weer aan te komen, dus ik dacht: goede reden om maar weer eens iets van me te laten horen.
Op handwerkgebied is weinig veranderd. Ik spin, verf, brei, haak en naai nog steeds en weven en vilten is er sinds een dik jaar bijgekomen. Ik had nog niet genoeg te doen.....




Verder is Belle, het lieve roestbruine hondje overleden en haar plaats in ingenomen door drie ( ja, waar begint een mens aan) Border Collies. Norah, Pippah en Ben. Maar daarover later zeker een keer meer.





Eerst maar eens beginnen alle draden en stukjes op te pakken.
"Vroeger" heette dit blog: Threads and Pieces. Een nieuw begin vraagt om een nieuwe nam, van daar Schaap(r)achtig. Naam bedacht door DD Hannah en die tevens gebruikt gaat worden voor mijn webwinkeltje in aanbouw. Voor de winkel moet ik nog allerlei dingetjes maken. Ze zitten al wel in mijn hoofd, maar moeten nog door mijn handen voltooid worden en bedenken gaat sneller dan maken. Nog even afwachten dus!

Voor eerst houd ik dit blog nog maar even alleen in het Nederlands.De gang moet er eerst maar weer inkomen en wie weet ga ik dan wel internationaal.......engels dus.

Zo de kop is er weer af. Nu de gang er in houden of zoals ik in mijn wolwereldje zeg: Houd het wiel draaiende!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

WAt leuk dat jij een weblog hebt, zal af en toe eens kijken. Zo blijf ik een beetje op de hoogte.
Als er tenminste niet weer 3,5 jaar tussen zit

Sunday, 07 March, 2010  

Post a Comment

<< Home