Sunday, June 18, 2006




Spindag in Ede

Gister was de spindag in Ede.
Zo'n 75 spinsters en een paar spinners bij elkaar en heel veel belangstellenden.
Het weer was schitterend...................misschien een beetje TE schitterned gezien mijn kreeftenkleurtje.
DOM,DOM,DOM, om mijn verkoop tafel met stoel en spinnewiel in de zon te zetten.
Boontje komt dan om haar loontje.
Naast het spinnen heb ik geborduurde artikelen verkocht. Er was heel wat belangstelling, maar ik heb nog spulletjes over.
Dus als er belangstelling is.................alles kan opgestuurd worden.
Al met al een geweldig geslaagde dag!!!!!
Volgende week de Countryfair in Aalten.
Ook alweer zoiets leuks om naar uit te kijken.
Nog even en ik ben echt bijna schaap geworden.
Alhoewel......zouden er zulke rode schapen zijn?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Leuk dat rode koppie!!

Thursday, 22 June, 2006  
Blogger José said...

Bij Jan van Erp zag ik de Redfaced Leicester. Die moeten in de schaduw, en dan nog hebben ze een roder kopje dan jij ;-)

Wednesday, 28 June, 2006  

Post a Comment

<< Home