Tuesday, March 16, 2010

Garen van OMAH

Omdat we een huisje in Hoogersmilde ( Drenthe) hebben, struin ik ook in die hoek van het land alles af op zoek naar garen.Zo heb ik ook in Gorredijk OMAH gevonden. Dit is een afkorting van: Ons Mag Alles Handelen. Alles ???? JA, alles!!!! Je komt er soms de raarste dingen tegen, maar ook (rest) partijen garen.
Zo hebben ze vaak ook sokkenwol van Scheepjes. Fijne wol, maar de kleuren? Niet helemaal mijn smaak.
Gelukkig is er wolverf,simpel blauw in dit geval, en zie hier het, in mijn ogen, verbluffende resultaat

2 Comments:

Blogger Gjeani said...

Leuk om om je blog te lezen Elske, Mooi kussentje heb je geweven leuk met die hond en die schapen!
ik zet je even op mijn blog onder de favorieten.
groetjes Giny

Monday, 22 March, 2010  
Blogger FiberRachel said...

Brilliant idee, ik heb ook van dat net niet erg mooie sokkengaren liggen !!
thanks,
Rachel

Monday, 10 May, 2010  

Post a Comment

<< Home