Saturday, May 15, 2010

Kringloopbuit


Ik heb sinds een jaar of twee een zwak voor kringloopwinkels.
Overal waar ik kom, kijk ik even of er een kringloopwinkel te vinden is.Vaak is dat het geval en ik loop er dan ook altijd even binnen.
Zo ook gisteren toen ik in Roden was. Ik ging voor bolletjes wol en broodmeel, maar belandde toch ook even bij Het Goed.
Het is toch vreemd dat je altijd weer iets vindt, waar je absoluut niet zonder kunt!
De buit was dit keer heel gevarieerd.
2 Bolletjes heel oude 3 Suisses wol. Zowaar 100% scheerwol en te breien op pendikte 2,5. Sokken,en kantachtige sjaal.......mee nemen dus, want slechts €0,25 per bolletje.
Een spaarpot-schaap,dat toch wel erg hard stond te blaten, een glazen vaas, die ik ga bekleden met schapenwol op 5 juni bij Mienke op de woldag, 2 oude boekjes over weven in een ver buitenland, een blauw geruit schort dat haar leven verder gaat leiden als project bags (tasjes om werkstukjes in te doen) en een beker, want een mens moet toch ergens uit drinken en als je al helemaal geen bekers in je kast hebt staan........dan moet je zoiets mee nemen voor wederom €0,25.
Kortom ik was weer helemaal blij en dat voor €6,90.

1 Comments:

Anonymous giny said...

superkoopje Elske, die boekjes lijken me heel intresant!

Saturday, 15 May, 2010  

Post a Comment

<< Home