Saturday, January 12, 2013

Vandaag is zo'n dag......


Vandaag is zo'n dag...




Vandaag is zo'n dag...die eigenlijk een beetje tussen de wal en het schip valt.

Er stond een "normaal" weekend gepland, maar dan ineens fietst er iets tussen door.
DD2 gaat vandaag verhuizen van Willemstad naar Willemstad ( Brabant gelukkig) en DD1 met vriend zouden gaan helpen. Dit plan werd op het laatste moment ( gistermiddag) omgegooid en nu is DH die richting op gegaan. Ik mag thuisblijven, want tja...drie honden.
Dus dan ligt er ineens een hele dag voor je, die anders ingevuld moet  gaat worden. Maar hoe? 
Er liggen nog 3 of 4 wassen te wachten om gedaan te worden, dus dat eerst maar eens in gang gaan zetten. 
Dan roept er ook nog een weefgetouwtje om een nieuwe schering. Die is al gehaspeld, dus...ook maar eens aan beginnen.
Verder is de zolder bijna onbegaanbaar en ik wil eigenlijk ook nog wat wolbattjes draaien. Die kan ik dan óf zelf gaan spinnen óf ter zijnertijd in mijn webshopje plaatsen.
Die webshop, daar wordt op dit moment heel hard aan gewerkt door een spinvriendin. Waar ben je zonder vrienden?
Honden moeten ook uitgelaten worden natuurlijk en er moet vanavond ook nog iets gegeten worden.
Kortom: genoeg te doen!
En o ja, dan ben ik ook nog door een vriendin gewezen op een blog: www.eenkastjeperdag365.blogspot.nl
Zou ik op die manier dan eindelijk, héél misschien, een keer van mijn, bijna helemaal niet door te komen, hoeveelheid rommel af komen?
Gootsteenkastje voor vandaag!

Opstaan en aan de slag!

Inmiddels is het 16.00 uur.
Kastje en 3 wassen klaar.
Nu een kop thee en achter mijn wieltje om een mooi draadje te maken. Na gedane arbeid is het goed spinnen!

3 Comments:

Blogger Het Wolbeest said...

Herkenbaar die kastjes of kasten überhaupt. Ga die link van jou maar eens volgen ;-).... Grtjs, en fijne dag gewenst!Alexandra

Saturday, 12 January, 2013  
Blogger José said...

Ik doe ook al een tijdje bijna elke dag een kastje, of een deel van een kastje. Geweldig, wat een ruimte geeft dat, in hoofd en in huis! Ik heb zelfs bijna mijn hele administratie ook al op orde (ergens moet nog iets liggen van de telefoonaansluiting, maar dat kom ik op deze manier vanzelf tegen, en dan kan het in de wachtende map).

Misschien werk je vandaag niet de hele lijst af die je net opnoemde, maar dat geeft niet :-)

Saturday, 12 January, 2013  
Blogger Marion B. said...

Tsja, leuke dingen doen geeft energie. Doen dus haha.

Saturday, 12 January, 2013  

Post a Comment

<< Home